Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

Budějcká Drbna

Konference Digidějovice bude mít nabitější program než loni

úterý, 22. ledna 2019, 14:00

Konference Digidějovice je už za dveřmi, proto jsme se rozhodli vám ji trochu přiblížit rozhovorem s hlavním organizátorem Robertem Klein.

O čem vůbec konference Digidějovice je a co je jejím cílem?
Digidějovice je konference o online marketingu. Naším hlavním cílem je zvýšit povědomí o online marketingu a rozšířit v něm lidem z Jihočeského kraje obzory. Na konferenci zároveň spolupracujeme s Ekonomickou fakultou Jihočeské univerzity. Díky tomu nám pomáhá skupina studentů, která výstup z konference bude prezentovat před komisí.

Naší hlavní cílovou skupinou jsou podnikatelé a referenti marketingu, kteří chtějí zjistit, o čem ten online je. Ale myslím si, že se konference může zúčastnit každý, kdo se jen trochu zajímá o marketing, případně by se chtěl v budoucnu online marketingu věnovat. Užitečná může být i pro každého, kdo má vlastní webové stránky.

Od jakého roku se konference koná a kdo ji pořádá?
Konferenci od roku 2015 pořádá digitální agentura INIZIO a Jihočeská hospodářská komora. S nápadem pořádat něco podobného přišli jednatel společnosti INIZIO Jan Nedvěd a paní ředitelka JHK Lenka Vohradníková. První tři ročníky se konaly v menším formátu v budově Hospodářské komory, konference měla menší formát, byli zde jen 3 řečníci a okolo padesáti účastníků. Loňský rok jsme se rozhodli pojmout konferenci ve větším stylu, vymysleli jsme nový název, pozvali více řečníků a změnili místo konání.

Kde se tedy loni konference konala a kolik na ni dorazilo účastníků?
Konferenci jsme přesunuli do hotelu Clarion, kde jsou skvěle vybavení a mají s pořádáním podobných akcí bohaté zkušenosti. Loňský rok se konference účastnilo 170 lidí a jako řečníci zde vystoupili Vilém Rubeš nebo Jan Junek. Od účastníků jsme dostali pozitivní zpětnou vazbu, tak jsme se rozhodli konferenci ještě rozšířit.

Na co se tedy účastníci mohou těšit tento rok?
Na našlapaný program, kdy vystoupí celkem 9 řečníků. Myslím, že tento rok se nám podařilo pozvat opravdové experty z online marketingu, kteří mají spoustu zkušeností, které mohou účastníkům předat. Zároveň jsme konferenci přesunuli do větších prostor divadelního sálu v Metropolu.

Kdo tedy na konferenci vystoupí?
Jako hlavního řečníka máme Davida Špinara, který má přes 20 let zkušeností. Založil jednu z nejznámějších agentur v České republice H1, 2 roky působil v Google. V současné době je CEO investiční skupiny Miton, do jejíž portfolia patří Glami, Bonami, Rohlik.cz nebo DámeJídlo.cz. Dále vystoupí Jan Tichý z agentury Taste, ten v Čechách patří mezi největší odborníky na analytiku a je Google Partners Trainer. Také bych chtěl vypíchnout Radka Hudáka CMO z Shoptetu, který bude mluvit o tom, jak se odlišují úspěšné weby od těch průměrných na základě dat z Shoptetu, což je nejpoužívanější e-shopová platforma v České republice. O dalších skvělých řečnících si můžete přečíst na našich stránkách: http://www.digidejovice.cz/recnici.html.

Jaká budou témata přednášek?
David Špinar představí trendy v online pro rok 2019, pak máme 2 témata ohledně tvorby webu, jak už jsem zmiňoval, Radek Hudák bude mluvit o e-shopech a Martin Petrášek představí případovou studii o úpravě webu flexi.cz. Matez Jindra a Jan Páv budou mluvit o tom, jak poznat své zákazníky. Ze sociálních sítí jsme zařadili celkem 3 témata, a to Adama Zbiejczuka, který bude mluvit o Instagramu, dále Vojtěch Dlouhý představí Chatboty a Jan Nedvěd vysvětlí, jak vyzrát na Facebook reklamy. Celé to shrne a propojí Jan Tichý ve své přednášce o cross-channel marketingu, tedy je se jednotlivé kanály navzájem ovlivňují a jak jsou všechny aktivity propojené.

Kde se zájemci o konferenci mohou přihlásit?
Přihlášení je možné na našich stránkách www.digidejovice.cz, kde zájemci naleznou i kompletní program, představení jednotlivých řečníků a témat přednášek.

Kam dál?

Kuchařský mistr Jan Horký: Vařil jsem pro prezidenta USA, nejvíc si ale cením své rodinyKuchařský mistr Jan Horký: Vařil jsem pro prezidenta USA, nejvíc si ale cením své rodiny

Kuchařský mistr Jan Horký: Vařil jsem pro prezidenta USA, nejvíc si ale cením své rodiny

neděle, 23. prosince 2018, 21:00Jan Horký je Budějčák, který město proslavil co by kapitán české reprezentace kuchařů a cukrářů. Má...

Mám rád své intimno a rád ho dopřávám i ostatním, říká moderátor příletu anděla Vojta VítMám rád své intimno a rád ho dopřávám i ostatním, říká moderátor příletu anděla Vojta Vít

Mám rád své intimno a rád ho dopřávám i ostatním, říká moderátor příletu anděla Vojta Vít

středa, 12. prosince 2018, 15:12Každý, kdo někdy sledoval přílet anděla na budějcké náměstí, si vybaví jeho tvář. Každoročně stojí...

Nerad vzpomínám. Stále žiju současností a budoucností, říká majitel Koh-i-nooru Vlastislav BřízaNerad vzpomínám. Stále žiju současností a budoucností, říká majitel Koh-i-nooru Vlastislav Bříza

Nerad vzpomínám. Stále žiju současností a budoucností, říká majitel Koh-i-nooru Vlastislav Bříza

úterý, 11. prosince 2018, 20:39Patří mezi nejvlivnější Jihočechy, vybudoval holding Koh-i-noor a stále žije v Budějcích. Tak by se...

O čem píše Drbna.cz

V hovězím z Polska se našla salmonela, zavádějí se kontrolyV hovězím z Polska se našla salmonela, zavádějí se kontroly

V hovězím z Polska se našla salmonela, zavádějí se kontroly

Dnes, 16:16Stát zavádí od čtvrtka kontroly zdravotní nezávadnosti veškerého hovězího masa dovezeného z Polska...

Zahraniční štáby v ČR loni utratily pět miliard korun, víc točí seriályZahraniční štáby v ČR loni utratily pět miliard korun, víc točí seriály

Zahraniční štáby v ČR loni utratily pět miliard korun, víc točí seriály

Dnes, 13:35Zahraniční filmové štáby strávily loni v českých lokacích a v ateliérech přes 1000 natáčecích dnů a...

V ojedinělých případech se může objevit kus se sníženou kvalitou, reagovalo vedení Penny Marketu na výskyt prošlého masa v jedné z prodejenV ojedinělých případech se může objevit kus se sníženou kvalitou, reagovalo vedení Penny Marketu na výskyt prošlého masa v jedné z prodejen

V ojedinělých případech se může objevit kus se sníženou kvalitou, reagovalo vedení Penny Marketu na výskyt prošlého masa v jedné z prodejen

Dnes, 11:07Na pultech obchodního řetězce Penny Market se objevilo zkažené maso původem z Polska. S vidinou...

© 2011 - 2019 TRIMA NEWS, s. r. o