Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

Budějcká Drbna

Značka Pardál se poprvé představí jako partner velkých hudebních festivalů

úterý, 28. června 2016, 07:59

Výčepní pivo značky Pardál bylo na český trh uvedeno v roce 2007 jako výsledek originálního spojení profesionality pivovarských odborníků z Budějovického Budvaru a více než 300 spotřebitelů. „Pivo vyladěné samotnými pijáky“ rychle získalo řadu příznivců. Proto byla v roce 2009 produktová řada značky rozšířena o světlý ležák Pardál Echt a v roce 2012 o světlý kvasnicový ležák.

Zatím posledním přírůstkem v rodině značky Pardál byl v roce 2013 míchaný nápoj z piva PardálOVO bezové. Světlý ležák Pardál Echt získal v uplynulých letech čtyři ocenění na významných mezinárodních soutěžích: letos a v roce 2010 to byly zlaté medaile Monde Selection, v roce 2014 bronzová medaile na americkém World Beer Cup a loni bronzová medaile na německé European Beer Star.

V životopise značky Pardál dochází letos k další významné události: poprvé se objeví na třech velkých hudebních festivalech. Nejvýznamnější roli generálního partnera bude hrát Pardál na festivalu Basinfirefest (30. 6. – 3. 7.). Na festivalech Pekelný ostrov (8. 7. – 9. 7.) a Chodrockfest (12. 8. - 13. 8.) pak značka Pardál dostane značný prostor po boku hlavní festivalové značky Budweiser Budvar.

„Tyto festivaly dobře známe z minulých let. Víme, že jsou výborně zorganizované, mají dobré jméno a chodí na ně mnoho lidí, které může značka Pardál oslovit. Na festivalech chceme především aktivně budovat pozitivní vztah k Pardálovi,“ říká Zdeněk Filip, brand manažer značky Pardál z Budějovického Budvaru. Základem však bude čepování piva na nejvyšší možné úrovni. „Například v TOP hospodě s dřevěnou podlahou a pohodlným sezením budeme čepovat speciály jako je kvasnicový ležák Pardál Echt nebo kroužkovaný ležák Budweiser Budvar B:Special a to výhradně do skla,“ upřesňuje Lucie Klein, event manažerka z Budějovického Budvaru.

Na všech zmíněných festivalech bude fungovat Pardál park, kde budou mimo jiné probíhat soutěže o pardálí vocasy, které jsou základním motivem letošní reklamní kampaně. Při odchodu pak řada návštěvníků obdrží plechovku míchaného nápoje PardálOVO bezové. „Věříme, že lidé naše pivo nejen ochutnají, ale že si jej začnou dlouhodobě spojovat s příjemnými letními zážitky,“ uzavírá Zdeněk Filip.

Tisková zpráva | Foto Jan Luxík

O čem píše Drbna.cz

Nejhorší byla Bangladéš. Chtěl bych žít půl roku na Sibiři, říká Tomáš Vaňourek z projektu Zikmund100Nejhorší byla Bangladéš. Chtěl bych žít půl roku na Sibiři, říká Tomáš Vaňourek z projektu Zikmund100

Nejhorší byla Bangladéš. Chtěl bych žít půl roku na Sibiři, říká Tomáš Vaňourek z projektu Zikmund100

neděle, 15. září 2019, 20:21Cestovat po světe je snem mnoha lidí. Tomáš Vaňourek a Lukáš Socha si tento sen splnili. Díky...

Ropný trh je po útoku v nebezpečné situaci, čeká se zdražení ropyRopný trh je po útoku v nebezpečné situaci, čeká se zdražení ropy

Ropný trh je po útoku v nebezpečné situaci, čeká se zdražení ropy

neděle, 15. září 2019, 13:09Útok na ropná zařízení společnosti Saudi Aramco na východě Saúdské Arábie uvrhl světový ropný trh...

V Česku loni přibylo leteckých incidentů, ústav řešil 91 nehodV Česku loni přibylo leteckých incidentů, ústav řešil 91 nehod

V Česku loni přibylo leteckých incidentů, ústav řešil 91 nehod

neděle, 15. září 2019, 07:51Leteckých incidentů v Česku přibývá, loni bylo nahlášeno 91 nehod, což je meziročně o 19 více. O...

© 2011 - 2019 TRIMA NEWS, s. r. o