Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

Budějcká Drbna

Značka Pardál se poprvé představí jako partner velkých hudebních festivalů

úterý, 28. června 2016, 07:59

Výčepní pivo značky Pardál bylo na český trh uvedeno v roce 2007 jako výsledek originálního spojení profesionality pivovarských odborníků z Budějovického Budvaru a více než 300 spotřebitelů. „Pivo vyladěné samotnými pijáky“ rychle získalo řadu příznivců. Proto byla v roce 2009 produktová řada značky rozšířena o světlý ležák Pardál Echt a v roce 2012 o světlý kvasnicový ležák.

Zatím posledním přírůstkem v rodině značky Pardál byl v roce 2013 míchaný nápoj z piva PardálOVO bezové. Světlý ležák Pardál Echt získal v uplynulých letech čtyři ocenění na významných mezinárodních soutěžích: letos a v roce 2010 to byly zlaté medaile Monde Selection, v roce 2014 bronzová medaile na americkém World Beer Cup a loni bronzová medaile na německé European Beer Star.

V životopise značky Pardál dochází letos k další významné události: poprvé se objeví na třech velkých hudebních festivalech. Nejvýznamnější roli generálního partnera bude hrát Pardál na festivalu Basinfirefest (30. 6. – 3. 7.). Na festivalech Pekelný ostrov (8. 7. – 9. 7.) a Chodrockfest (12. 8. - 13. 8.) pak značka Pardál dostane značný prostor po boku hlavní festivalové značky Budweiser Budvar.

„Tyto festivaly dobře známe z minulých let. Víme, že jsou výborně zorganizované, mají dobré jméno a chodí na ně mnoho lidí, které může značka Pardál oslovit. Na festivalech chceme především aktivně budovat pozitivní vztah k Pardálovi,“ říká Zdeněk Filip, brand manažer značky Pardál z Budějovického Budvaru. Základem však bude čepování piva na nejvyšší možné úrovni. „Například v TOP hospodě s dřevěnou podlahou a pohodlným sezením budeme čepovat speciály jako je kvasnicový ležák Pardál Echt nebo kroužkovaný ležák Budweiser Budvar B:Special a to výhradně do skla,“ upřesňuje Lucie Klein, event manažerka z Budějovického Budvaru.

Na všech zmíněných festivalech bude fungovat Pardál park, kde budou mimo jiné probíhat soutěže o pardálí vocasy, které jsou základním motivem letošní reklamní kampaně. Při odchodu pak řada návštěvníků obdrží plechovku míchaného nápoje PardálOVO bezové. „Věříme, že lidé naše pivo nejen ochutnají, ale že si jej začnou dlouhodobě spojovat s příjemnými letními zážitky,“ uzavírá Zdeněk Filip.

Tisková zpráva | Foto Jan Luxík

O čem píše Drbna.cz

Fischer apeloval na Čínu, aby se v Hongkongu zdržela násilíFischer apeloval na Čínu, aby se v Hongkongu zdržela násilí

Fischer apeloval na Čínu, aby se v Hongkongu zdržela násilí

Dnes, 07:42Předseda senátního zahraničního výboru Pavel Fischer (nestraník) apeloval na Čínu, aby se v situaci...

V Jablonci odvolali náměstka a člena rady města, koalice se rozpadlaV Jablonci odvolali náměstka a člena rady města, koalice se rozpadla

V Jablonci odvolali náměstka a člena rady města, koalice se rozpadla

pátek, 16. srpna 2019, 18:04Ve čtvrtek probíhalo na jablonecké radnici mimořádné zastupitelstvo. Při něm došlo k rozpadu...

(NE)OBYČEJNÍ: Jsem amatér, fotím si jen pro radost, říká známý Budějčák Tomáši Fotím Nakaši(NE)OBYČEJNÍ: Jsem amatér, fotím si jen pro radost, říká známý Budějčák Tomáši Fotím Nakaši

(NE)OBYČEJNÍ: Jsem amatér, fotím si jen pro radost, říká známý Budějčák Tomáši Fotím Nakaši

pátek, 16. srpna 2019, 15:33Snad každý v Budějcích zná jeho fotografie z jižních Čech. Jeho snímky získávají na Facebooku...

© 2011 - 2019 TRIMA NEWS, s. r. o