Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

Budějcká Drbna

Budějovický advent navštívilo kolem 60 tisíc lidí

neděle, 29. prosince 2013, 11:14

Třetí ročník Budějovického adventu je za námi. Celkem 35 pracovních dní, 23 dní ve společnosti kulturního programu s více jak 70 vystoupeními na adventním pódiu v srdci jihočeské metropole. To je strohý číselný popis nejnavštěvovanější akce na jihu Čech v roce 2013.

Přesný počet návštěvníků sice organizátoři určit nedovedou, díky svým zkušenostem ale usoudili, že lidí přišlo zase o něco víc než v minulých letech - odhadují kolem 60 tisíc.

„Důvodem je zajímavější program i výrazně příznivější počasí. To nejen přilákalo více diváků, ale umožnilo jim pobýt na českobudějovickém náměstí Přemysla Otakara II. delší dobu,“ řekl za pořádající RK Invest David Kovařík z agentury Chilli Production.

Tradičně nejvíce návštěvníků dorazilo na přílet anděla a rozsvícení vánočního stromu. Několikatisícové návštěvy měly i sobotní programy, a to koncerty spojené s rádiovými mediálními partnery adventu. Koncert Kamila Střihavky, Debbi, Michala Hrůzy a Petra Kotvalda sledovalo v součtu asi 10 tisíc posluchačů.

Z divácky úspěšných akcí vyčnívají také koncerty Petra Spáleného, Pavla Žalmana Lohonky, další spolupráce s Českým rozhlasem v podobě vystoupení Budvarky, Swingového orchestru Václava Hlaváče a Rangers. I tyto programy sledovali diváci ve více jak tisícovém počtu.

Divácky velmi zajímavým bylo i pásmo nejúspěšnějších televizních formací populární Šlágr TV. Program zaměřený na starší generaci sledovalo více jak 1500 lidí. Navštěvovaný byl i nedělní program zaměřený výhradně na děti. Pohádky, kino i další doprovodný program kvitovaly stovky rodičů.

„To, že se program líbil a považujeme ho za úspěšnější než vloni, dokazuje nejen návštěva, ale i reakce na před rokem spuštěném facebookovém kanálu. Za měsíc trhů se zdvojnásobil počet likerů a procento přečtených příspěvků vykazuje velmi dobré výsledky,“ uvedl Kovařík.

Podle něj jsou reakce návštěvníků vesměs pozitivní. „Vyloženě negativní reakci jsme nezaznamenali. Právě Facebook je nám také vodítkem a poradcem, kudy se ubírat v následujícím roce. Jednou z výzev, která nás na této sociální síti zaujala, je větší zaměření na jihočeské gastro speciality,“ dodal.

Pozitivní reakce organizátoři zaznamenali také na drobný doprovodný program přímo v tržišti, jako jsou poníci, betlém nebo letos jiný typ kolotoče.

„V příštím roce bychom rádi rozšířili program pro děti, který byl velmi dobře přijat. Zapojit bychom chtěli i duchovní program, jako je půlnoční mše. Další nápady a myšlenky, jak Budějovický advent zkvalitnit, ještě jistě dozrají. Návštěvníky o nich budeme včas informovat prostřednictvím našich mediálních partnerů,“ uzavřel David Kovařík.

O čem píše Drbna.cz

ČSSR tlakem na řešení emigrace z NDR uspíšila pád berlínské zdiČSSR tlakem na řešení emigrace z NDR uspíšila pád berlínské zdi

ČSSR tlakem na řešení emigrace z NDR uspíšila pád berlínské zdi

Dnes, 11:59Československá vláda na podzim 1989 tlačila na Německou demokratickou republiku, aby vyřešila krizi...

PRŮZKUM: Češi nadále hodnotí kvalitu vzdělávání kladněPRŮZKUM: Češi nadále hodnotí kvalitu vzdělávání kladně

PRŮZKUM: Češi nadále hodnotí kvalitu vzdělávání kladně

Dnes, 11:06Více než polovina Čechů je nadále přesvědčena o tom, že kvalita výuky na českých školách je dobrá....

Podvodné e-maily lákaly ze stovek lidí čísla platebních karetPodvodné e-maily lákaly ze stovek lidí čísla platebních karet

Podvodné e-maily lákaly ze stovek lidí čísla platebních karet

Dnes, 07:19Nejméně stovky lidí v Česku dostaly v tomto týdnu podvodné textové zprávy, které informují o...

© 2011 - 2019 TRIMA NEWS, s. r. o